czwartek, 27 lutego 2014

Fantastyczna Trójka i pierwsza recenzja.

Kosmetyczny post dzisiejszej daty. Pierwsza recenzja, więc nie miejcie mi za złe, że sucha jak sucharki.


Zaczynamy od lewej do prawej:
1. Złuszczający peeling do stóp Avon Foot Works
2. Lawendowa maseczka do stóp z glinką Avon Foot Works
3. Zmiękczający krem do pięt Avon Foot Works

Kolejność od dołu
Złuszczający peeling do stóp Avon Foot Works
 Delikatny peeling do stóp o kremowej lekko zbitej konsystencji. Od czasu do czasu sięgam po niego, gdy mam miejscowo zgrubiały naskórek (głównie duży palec, pięty). Ładnie wygładza, nie mam zastrzeżeń. Nie występują reakcje alergiczne, cieszy mnie obecność pumeksu (tak, czuć go na stopach podczas wmasowywania), sproszkowanych łupin orzecha włoskiego i łagodnie kojącego olejku miętowego.
Według mnie świetnie. Drogi też nie jest, a warto. Minusy: szybciej się zużywa niż krem.

Ocena: 8/10.
Skład peelingu




Lawendowa maseczka do stóp z glinką Avon Foot Works
Maseczka z ładnie sproszkowaną glinką białą, pachnie lawendą i nie tylko (ach te perfumy na końcu w składzie!). Gdybym miała nakładać na łydki i stopy to 3 opakowania do 1 kremu (rzadka konsystencja). Podoba mi się nawet dodatek ziołowych składników (wyciąg z lawendy, z nasion kukurydzy i z drzewa herbacianego) oraz dodatek zmiękczającego naskórek moczniku. Dobry jest, ale dużego szału nie ma. Minusy: Zużywa się najszybciej z całej Trójki. Jest Najsłabszym Ogniwem, ale w połączeniu z resztą daje radę.

Ocena: 6/10
Skład maseczki z glinką


Zmiękczający krem do pięt Avon Foot Works
I tu gwiazda wieczoru! Najwolniej się zużywa, dobrze się nakłada na suche miejsca, szybko się wchłania. Minusy? Nie zauważyłam. Plusy? Kilka jest...
Zmiękcza naskórek - mocznik (raz zdarzyło mi się uronić odrobinę 50% roztworu na skórę - skóra miękka jak po długiej kąpieli, gładka, ale po pozbyciu się warstwy, trochę się przesuszyło. No, koniec tej dygresji!)
Zawiera kwas mlekowy - dobra pielęgnacja. Nie spodziewałam się tylko oleju rzepakowego ;)

Ocena: 9/10
Skład kremu do pielęgnacji










Puenta: Razem zestaw tworzy całkiem zgraną całość. Jestem zadowolona.
Nie wytłumaczyłam jeszcze drugiego znaczenia 'fantastyczności' tego mini-zestawu, wiec zrobię to teraz. Pielęgnacja stóp nie jest moją mocną stroną. Przed robieniem pedicuru bronię się rękami i nogami, a ten zestaw ułatwia mi pracę ze stopami. Średnia ocena: 7,67/10.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.