sobota, 15 marca 2014

Green Pharmacy Jaskółcze ziele - Krem do rąk i paznokci





Często kupuję sobie kosmetyki na zapas, by nie chodzić jak mi się skończy (nie to, że mam 5 tubek, a używam jednej - mam 2-3 tubki i używam jednej ;) ). Tak jest z tym kremem do rąk.

Glistnik, glistnik... Pierwszy raz widzę krem z glistnikiem - biorę!






Obiecanki producenta
Działa przeciwstarzeniowo, gojąco, bakteriobójczo, przeciwzapalnie, łagodząco, nawilżająco, wygładzająco, wzmacniająco.

Konsystencja
Krem ma ładną konsystencję (między leistym balsamem a kremem Nivea, nie rozwarstwia się (raz się spotkałam z takim balsamem do ciała co tak robił - a co!). Ma kolor żółty - wiedziałam, że znajdę w składzie lanolinę - krówkę ciągutkę wśród podłoży maściowych. Dobrze się wchłania, ale zostawia parafinowy film okluzyjny. Nie mam nic do parafiny na dłonie - nie mam tam tylu porów, więc nie mam na co narzekać.
Specjalnie tak dużo napakowałam na rękę
Skład
Krem zawiera parabeny (więcej pretensji mam do parafiny, a do parabenów nie mam na razie wcale), parafinę (też nie narzekam - w tym przypadku). Podoba mi się, że jest tu keratyna, biotyna, pantenol, pochodna wit. E, witamina PP, tiamina, alantoina, gliceryna oraz składniki roślinne:
   - olej z rokitnika zwyczajnego (przyspiesza gojenie ran, błon śluzowych, łagodzi uszkodzenia skórne,  zawiera NNKT)
    - 40-molowy polietylenoglikol (PEG) uwodornionego oleju rycynowego (działa powlekająco)
    - destylat oczaru wirginijskiego (działa ściągająco, przeciwzapalnie, przeciwkrwotocznie)
    - woda kwiatowa z arniki górskiej (poprawia krążenie, niweluje siniaki, łagodzi uszkodzenia skórne)
    - wyciąg z glistnika (przeciwbakteryjnie)
    - wyciąg z liści babki zwyczajnej (stosowane przy zakażeniach skóry, łagodzi uszkodzenia skórne)
Pełny skład
Krem testowany dermatologicznie.

Moje zdanie:
Nie podrażnia, do częstego stosowania. Dobry pomysł z tym glistnikiem (tylko szkoda, że pojawia się później w składzie). Cena 4,49 zł (drogerie Natura) - trochę drogo, ale warto. Moja ocena 4/5.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.