piątek, 30 maja 2014

Post o niczym ważnym

Cześć wszystkim!
Ten post raczej nic nie wniesie, a może wniesie lekki uśmiech.
Znalazłam śmieszne naczynia na przyprawy oraz całkiem fajnego naukowego bloga Sporothrix - mianowicie artykuł, bo nie przejrzałam całości. Zapowiada się ciekawie.

3 dni temu zrobiłam kombuczę z białej herbaty. Wyszła delikatniejsza w smaku niż z czarnej. Niestety grzybek się nie rozwinął, bo go co rusz odsuwałam i po prostu nie wyszło. Teraz robię kombuczę z honeybusha. Aż 2 litry. Jak znajdę czas to wrzucę tu zdjęcia :)

Poza tym dowiedziałam się, że jest coś takiego jak ospa party.
Naprawdę fajny, pouczający blog ten Sporothrix.

Życzcie mi powodzenia na egzaminie! Ciao!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.