środa, 1 października 2014

Wrześniowe denko nr 7 - pełnowartościówki

Część II denka, czyli pełnowartościówki.
Denko

Peeling do ciała papaja i biokokos Alterra
Opisywałam tutaj.

Glinka czarna MedikoMed
Niedawno po opublikowaniu posta dowiedziałam się, że glinka musi być wilgotna, a nie sucha. U Esów, floresów napisałam, że wanna kojarzy mi się z myciem. Od czasu, gdy postanowiłam zużyć glinkę do kąpieli, wanna i kąpiel kojarzą mi się z przyjemnością. Taką frajdę sprawiła mi glinka, ot co! Najmniej przyjemności sprawiło mi mycie wanny, ale warto było! :D
Opisywałam tutaj.

Glinka biała MedikoMed
Opisywałam tutaj.

Avon naturals Żel-tonik 2 w 1
Opisywałam tutaj.

Avon care Odżywczy balsam do skóry suchej
INCI
Niedobry balsam. Wolę te balsamy z Avon naturals. Ten ma parafinę na II miejscu w składzie, później emulgatory, stabilizatory, konserwanty. Na samym, biednym, końcu tytułowe olej z nasion kakaowca (Theobroma cacao) oraz olej ze słodkich migdałów (Prunus dulcis). Nie polecam. Ocena 4/10.

L'biotica aktywne serum do rzęs
Hurra! W końcu zużyłam! Opisywałam tutaj.

Marion 7 efektów kuracja z olejkiem arganowym
INCI
Bardzo się polubiłam z tymi silikonami od Mariona. W porównaniu z Biovaxem A+E cze Eveline z olejkiem arganowym to jak na razie wyszedł najlepiej. Kupiłam go w Naturze w zeszłym roku w kwietniu i dopiero teraz się całkowicie zużyć - taki wydajny! Jak szłam obciąć włosy do fryzjera (10 cm) po 6 miesiącach to pani na moje pytanie o końcówki odpowiedziała, że jest całkiem nieźle,  przychodzą ludzie z gorszym stanem :D Co do składu - po silikonach pojawia się olej z jąder nasion arganii żelaznej (Argania spinosa), kompozycja zapachowa, barwniki: CI 47000 ((żółć chinolinowa SS - Spirit Soluble)) i CI 26100 (czerwony barwnik Sudan III, co ciekawe zaliczany do kancerogenów) oraz pochodne benzylu, czyli powodujące czasem alergie kompozycje zapachowe. Ocena:9/10.

BeBeauty Body expert!v Creme Hipoalergiczny płyn do kąpieli. Oliwka i buriti.
INCI
Biedronkowy zamiennik Apartu. Tani przeciętniak do kąpieli, pieni się, myje, łagodnie pachnie - nic poza tym. Zawiera witaminy A, B5, E, F, jednak nic mi po nich jak na początku składu po wodzie jest SLS. Później zawiera wyciąg z oliwki europejskiej (Olea europea) i owoców palmy winnej (Mauritia flexuosa), czyli buriti o działaniu natłuszczającym, odżywczym, wygładzającym i przeciwutleniajacym. Niby hipoalergiczny, a zawiera ogrom kompozycji zapachowych i konserwanty (2 izotiazolinony). Ocena: 5/10.

Bańka Agafii Zmiękczający piling do stóp
Polecam! Opisywałam tutaj.

P.S. Z tego co zauważyłam to denka wrześniowe są bogate :D

7 komentarzy :

  1. Kosmetyki L'biotica uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dobre, od jakiegoś czasu stosuję biovax na końcówki i jest ok - skórę głowy omijam, bo pojawił mi się po nim łupież ;)

      Usuń
  2. Ja strasznie nie lubie pielegnacji avonu,bo sklady sa naprawde srednie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon naturals jeszcze jako tako przejdzie, ale inne są już kiepskie

      Usuń
    2. Poza tym jeśli chwalą się, że produkt zawiera jakiś składnik aktywny, to z reguły jest od na przedostatnim lub ostatnim (o zgrozo) miejscu. Mimo wszystko formuły niektórych kosmetyków są do przełknięcia :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ja jeszcze mecze to serum do rzes;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z Eveline, które aktualnie stosuję też jest takie upierdliwe :D

      Usuń

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.